четвъртък, 31 януари 2008 г.

Моят ОТГОВОР на ФАКТИЧЕСКИЯ ОТКАЗ...

Четвъртък, 31 януари 2008, 12:08 ч.

ОТГОВОР
на отказа за публикуване на Отвореното писмо до общинските съветници на Първомай

Уважаема редакция на в-к „Първомайски свят”,

Май куражът Ви беше дотук. Не получихте „благословия свише”... Естествено че можем да разговаряме, но на мен Вашите аргументи са ми ясни напълно и Ви разбирам много добре – и вие деца храните, пък и в малък град живеем - по-добре да сте на „печелившата страната” за момента... Но не забравяйте, че „всичко тече и всичко се променя”, рано или късно.

Разбира се че не може да става и дума за цензура..., просто има много по-общозначими и актуални теми за общината ни в момента – като за дъвката („Преживяйте да преживяме!” на г-н Кръстев) например – за да ни интересуват въпроси от рода как се провеждат търговете и конкурсите и „реформата” в структурата на нашата родна Общинска администрация.

А за спиране на ентусиазма ми и дума не може да става – та аз едва сега започвам... и както е казал народът и поетът – „Луд човек и силен вятър – спиране нямат” и „Не се гаси туй, що не гасне...”. Като доста „наивен човек”, аз обаче раздадох писмото на общинските съветници пък те може и да го прочетат. Освен това има и други медии (областни и национални), които проявиха интерес по темата, да не говорим, че до хората в малкия град може да се стигне и по други начини..., а пък и отгоре на всичко отдавна вече живеем в епохата на интернет...

Но всяко нещо с времето си.

Чудя се обаче какво точно е имал предвид г-н С. Панайотов като Ви е сравнил с нивото на националните вестници?

Все пак можехте да публикувате поздрава ми по повод Вашия първи рожден ден – не се става току-така на една година – а той поне беше искрен и от сърце.

С уважение:
Бисер Бойчев

Няма коментари:

Публикуване на коментар